- KROUTICÍ MOMENT: 92 Nm
- PŘEVODOVKA: 6stupňová
- CHLAZENÍ: Kapalinové chlazení
- VÝKON V KW: 85 kW
- STARTÉR: Elektrický startér
KTM 890 DUKE GP nemá ve třídě střední váhy konkurenci. KTM 890 DUKE GP využívá zcela nový a unikátní CTG převzatý ze světa Moto GP, lehký podvozek poskytuje bezkonkurenční agilitu v zatáčkách, výkonný motor zase dostatek síly na rovinkách. Jezdí tak brutálně, jak bys očekával – a nezůstává pozadu ani po vizuální stránce.
8ventilová hlava válců DOHC obsahuje dva řetězem poháněné vačkové hřídele a jednu zapalovací svíčku na válec. Vačkové hřídele jsou u modelu KTM 890 DUKE GP skládané, a díky tomu jsou lehčí než kované vačkové hřídele. Hlava válce dále zaujme jednoramennými vahadly s DLC povrchovou úpravou, ocelovými ventily a hydraulickým napínákem řetězu.
3000,- / den
3000,- / den
3500,- / den
Návrh rámu | Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4 |
Zadní tlumič | WP-PDS Monoshock |
Přední tlumiče (pohyb) | 300 |
Zadní tlumič (pohyb) | 310 |
Přední brzda | Dvoupístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč |
Zadní brzda | Jednopístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdo |
Průměr předního brzdového kotouče | 260 |
Průměr zadního brzdového kotouče | 220 |
Řetěz | X-Ring 5/8 x 1/4″ |
Světlá výška (nezatížen) | 370 |
Výška sedla | 960 |
Objem nádrže | 9 |
Pohotovostní hmotnost (bez paliva) | 103.4 |
Typ motoru | 1válcový, 2dobý motor |
Zdvihový objem | 249 |
Vrtání | 66.4 |
Zdvih | 72 |
Startér | Elektrický startér |
Převodovka | 6stupňová |
Spojka | Vícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo |
EMS | Continental EMS |